091117

 

Först vill jag bara gratta lilla Tahani som fyller år idag. Snart kommer du behöva skaffa rullator. Nej skojja bara.

Har inte bloggat på ett par dagar. Det var skönt att få slippa att tänka på vad man skulle skriva. Men i'm back nu. Igår var jag, syrran och Sandric på Cosmopolitans gala film kväll. Jag och Sandric gick nog bara dit för goodiebagen. Haha nej skojja. Innan filmen fick man champange och så fick man vara med på någon quiztävling. Sandric tog verkligen tävligen på allvar. Hahahha. Det var någon fråga: "Vem är den svenska skådespelerskan i Bond"? Nina sa typ Agneta någonting, jag sa något heeeelt annat, och Sandric blev väldigt förvirrad. Väldigt rolig. Efter allt detta var det bio-dags. Vi satte oss på våra platser och jag förberedde mig för bio men det skulle tydligen vara några intervjuer med några svenska "skådespelare". Jag visste inte vem någon av de var. Filmen sög bokstavligen, och ehm, det var det!

Idag har jag pluggat en del och nu måste jag gå och kolla på min serie. hörs senare. pusspuss

Kommentarer
Postat av: totto

tack sötnos :)

2009-11-17 @ 22:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0