2012?

Om endast några dagar är det biopremiär för denna film. 2012. Jag älskar filmer som Day after Tomorrow och alla. Det pratas för fullt om jorden verkligen kommer gå under år 2012 i december. Det sägs att Mayafolket's kalender tar slut år 2012. Det känns lite skrämmande att det kanske kommer ske precis som i filmen. Att eldklot börjar falla från himlen. "Vi blev varnade"- texten på bilden gör ju det hela inte alls bättre. Jag vet inte varför men jag börjar tro på det. Vad som kommer hända vet jag inte. Jag tror inte att eldklot kommer att börja falla ner från himlen. Den saken är säker i alla fall. Men att olika naturkatastrofer kommer förstöra jorden? Maybe so. Och sen så tänker man att man bara kommer leva i två år till? Jag kommer bara vara 21 år vafan. Nej nej. Boze pomozi. Vad tror ni? Kommer jorden att gå under eller fortsätter vi leva precis som vanligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0