Another day

Hade någon sjuk dröm så jag hoppade nästan upp ur sängen idag. Att klockan var halv 3 brydde jag mig inte särskilt mycket om. (Jag kopplade nog inte att klockan var så mycket) Hahahaha. Iallafall somnade rätt så sent igår, kanske därför. Så efter "frukosten" fixade jag mig och drog till centrum en snabbis. En spetsbody var det enda som fick följa med mig hem idag.

Vet ärligt talat inte vad som har hänt med Gina Tricot. Det är precis som om man kommer in i Taxi-affären i Skärholmen. Eller UFF om någon kommer ihåg den där skitaffären. Herregud.

+ den "bästa" av allt är att jag börjar känna mig sjuk. Väääldigt kul.

Nu ska jag sitta och besöka några bloggar och sen fixa nescaffe till mig. Puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0