Another sleepless night

Rubriken säger allt! Här sitter jag pigg, men seg. Jag har suttit här och sökt jobb på nätet haha. Jag behöver ny erfarenhet istället för att jobba hos mina föräldrar. Måste bete mig vuxet och bege mig ut på det okända hahaha nej men det känns skönt att jobba någon annanstans där jag inte är så speciell (chefens dotter) och då kanske jag fattar hur svårt det är att vara vuxen haha. It doesn't make any sense. Tror nog att jag har stirrat på skärmen alldeles för länge..
Hoppas att jag får något jävla erbjudande snart då. Det är ju första gången jag söker jobb trots allt. Blir jävligt besviken om ingen hör av sig :( Märkte idag att både jag och oli hade sökt samma arbete hahahaha jebiga. That's it for today, måste sluta skriva innan jag börjar snacka om annat skit.
/luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0