Bez tebe, nestace sunca.



Halloj!

Ska nog snart gå och sova eftersom jag har matte imorgon. Vet inte vad som är värst. Att sitta i 3 helvetestimmar och lyssna på vår väldgt stressiga lärare eller att sedan vid fyra ta tunnelbanan hem med väldigt många illaluktande människor. Okej, illaluktande människor tar priset.

Jag hoppas verkligen inte att folk som är sjuka sätter sig brevid mig, för jag vill varken få svininfluensan eller någon annan influensa för den delen heller. Okej positiva tankar. Utöva hemligheten.

Kommer nog inte heller denna natt kunna somna innan 5. Den där filmen har psykat min hjärna. Vi sover med tänd lampa HAHA plus att hur mycket man än försöker somna innan 03.15 går det inte. Jävla filmjävel.

Ska fortsätta kika runt i olika bloggar sen sovdags. Ajde laku noc..


Kommentarer
Postat av: N

Jag märker att du lägger upp ett antal bilder med tjejer som röker. Är du något du vill berätta för mig? Planer på att börja röka kanske? Hahahaha!

2009-11-11 @ 23:20:01
URL: http://tottoninas.blogg.se/
Postat av: oli

sv: HAHAAHAH nej, cigaretten förstör bilden.

2009-11-11 @ 23:34:52
URL: http://aleksiccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0