boring

Nu har jag suttit och sysselsatt mig för fullt haha.. märker det när jag uppdaterar inlägg efter inlägg.. Vill inte vara tjatig med alla låtar. Har inte heller någon lust för att skriva en bok om något.
Ligger i min säng och tittar upp på taket.. Ja, va finns det att göra egentligen.. Jag kan gå ner och äta, men jag är ju inte hungrig. Mamma kom hem med mat från restaurangen så jag har gamat i mig sushi och kycklingwok med ris. Jag suger på Champions League spelet, förlorar ju när jag spelar med Real Madrid och motståndarlaget är Kina hahahaaha whats up with that. Det betyder bara en sak: att jag verkligen suger på spelet.
Va tråkigt det är.. Det finns ju ingenting att göra. Någon som vill dela med sig med lite tips kanske?? Jag kan ju alltid dra ut och leta race på e4:an Hahahahahaahahhahah!! Nej, skämt å sido.. Vill inte riskera mitt liv. :D
Yes! Våra värsta år har börjat på 6an hahaha bästa! Nu ska jag kolla på det hela natten.. Al Bundy just saved my night!
/luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0