bus trip

satt förut och pratade lite med oli.. jag hade en liten bildvisning för henne på min msnruta. vi kom fram till en bild där jag stod på färjan påväg till tivat eller något.. detta var iaf på vägen till budva från derventa. vi hade suttit i bussen i 10 timmar kanske och det var dags att sträcka på benen och titta ut på det klarblåa vattnet och förbereda hjärnan för havet!

det jag vill komma fram till är att vi började prata om juggebussarna. resan dit tog 12 timmar och det var 12 sjukt långa timmar haha.. inte nog med det, vi hade bokat biljetterna rätt så sent så jag fick just sitta längst bak i bussen och i mitten. alltså kan ni tänka er? det finns 5 platser längst bak och jag sitter där i mitten. utan något fotstöd utan framför mig har jag hela jävla gången. HAHA så obekvämt det var. men som tur var hade vi en fräsch buss med aircondition och så, men det blev lite för kallt?! aja, jag försöker göra mig bekväm i min sits och för att kunna somna var jag tvungen att lägga upp mina fötter. men frågan var då, vart? jo då la jag ena foten på sätet framför mig men på den högra sidan och den andra på den vänstra. allvarligt talat såg det ut som att jag var på ett besök hos gynekologen.. haha! men jag kunde iaf somna till slut med lite musik. och när jag väl hade somnat så var det en tant brevid mig som somna på mig och verkligen lutade på mig. det var skit jobbigt.. 

DÅ kommer oli och är skit taskig. hon sa att samma sak hade hänt henne att en kille hade somnat på henne under flygresan. skillnaden var att han var SKIT SNYGG så hon lät honom fortsätta sova på hennes axel HAHA hon hade det lyx medan jag var skit irriterad på den där 30+ tanten som hade gjort hundra plastikoperationer och lekte dara bubamara.
/luc

Kommentarer
Postat av: oli

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA kommer ihåg det där..



HAHAHAHHAHAA du äger.

2009-11-12 @ 22:42:32
URL: http://aleksiccc.blogg.se/
Postat av: oli

plus inte mitt fel att de satte en heting brevid mig.. grrr

2009-11-12 @ 22:42:59
URL: http://aleksiccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0