En till haha!

Är du en sportfåne? no, men när det är VM brukar jag leka lite haha! annars gillar jag.
Är du likgiltig? Beror på situationen
Är du röksugen? Nej
Är du rik? Nej
Är du fattig? Nej
Är du trött? Jag är trött, men inte sömnig :(
Är du shoppingsugen? Ja lätt!
Är du töntig? Ja då :D
Är du ressugen? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Är du skolsugen? nej fuck no
Är du irriterad? Lite.. 
Är du festivalsugen? Nä?
Är du alkholsugen? Nej, men ett glas champagne står här bredvid mig.
Är du saknad av nån? Ja det hoppas jag :D vem ska inte sakna mig hahahaha
Smeknamn? Lucce, lucen, luce, luci, lussebulle, lucibel, lussan osv.. 
Bästa åldern? 20 något tror jag! 
Bästa tidningen? Cosmopolitan
Hur sminkar du dig? Sminkar mig inte om inte jag ska göra något speciellt.. Men annars blir det extreme makeover haha och wow många produkter använder jag. Ska man sminka sig fint, ska man satsa stort!
Höstens accessoar? Min bil :D
När stal du senast något? Har faktiskt ingen aning.. men jag och Oli samarbetade med en liten grej HAHA "oli böj dig ner, kolla!! Ta den ta den!", if you know what i mean??
Hur många timmar sov du inatt? 6 timmar
Vilken film såg du senast? Trubbel i Paradiset
Vilken internetsida besökte du senast? youtube
Vad sa du senast till vem? Till pappa: "Vadå?? Jag ska kissa?" Hahahaah han frågade vad jag skulle göra när han hörde mig gå runt i hallen. 
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Har ju raderat mina sms, men det var en godnatt hälsning.
Vad gjorde du i förrgår? Jag jobbade och sen var jag i kista och storhandlade lite.. 
Vad har du gjort idag? Skola, plugg, mat, sova, tv.. 
Vad ska du göra idag? Jag ska se på tv 
Hur många msn-kontaktetr har du? 177 
Vilket land besökte du senast? Montenegro
Hur många snälla känner du? Ganska många
Vad såg du senast på tv? Kollar på vänner nu :D
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Ingen aning, det är en sån hemmabio system sak som min brorsa köpte till mig förra året. Tror att det är Samsung? orkar ej tända lampan haha
Senaste köp? Mat va annars haha.. Köper en massa saker, kommer ej på något nu. 
Vad har du dåligt samvete för? Vet inte
Vad har du för skor? Converse för tillfället.. Fast det beror på situationen.
Vad har du på dig nu? Leggings och linne
Vilken musik har du lyssnat på idag? Många! Men Taj Jacksons låtar mest.
Är du vegitarian? omg nej lahme<3
Vad heter dina kusiner? Har runt 50+ kusiner..
Är du feminist? nej?
Vad drack du senast? Vatten 
Gillar du att laga mat? Jag är en naturlig talang!
När sjöng du senast? sjunger nu :D
Håller du det städat? I wish.. Men sanningen är nej.
Vad gör dig lycklig? När allting flyter på bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När stal du senast något? Har faktiskt ingen aning.. men jag och Oli samarbetade med en liten grej HAHA "oli böj dig ner, kolla!! Ta den ta den!", if you know what i mean??



HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA du får mig att låta som värsta tjuven. it wasn't me. bara så att ni vet.

2009-11-18 @ 00:05:28
Postat av: luc

HAHAHA nej men du förstår, vi har inte stulit något men hittat! HAHA

2009-11-18 @ 01:31:25
URL: http://aleksiccc.blogg.se/
Postat av: O

HAHAHAHa i understand.

2009-11-18 @ 17:33:46
URL: http://aleksiccc.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha omg, nej lahme <3 hahahahahaha

2009-11-18 @ 18:40:52
Postat av: luc

hahaha lahme makes me happy

2009-11-18 @ 21:45:54
URL: http://aleksiccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0