En tråkig dag i Hallunda (3 år sen)

ja nu ska ni få se en rolig video från mina gamla tider då jag inte hade något liv (som att jag har en nu haha). jag var med mirriam och sanja. vi hade så tråkigt och de skulle möta upp kristin vid tunnelbanan så vi drog mot tunnelbanestationen och väntade där vid rulltrappan. Jag hade precis fått tag i en nyckel som passade till alla SL's rulltrappor. I hallunda (vägen till centrum) så finns det bara en rulltrappa som åker upp. det är alla vana med. Jag då, som har så tråkigt ändrar riktning på denna rulltrappa, men eftersom de i hallunda är så vana med att den åker upp så tittar de inte på rulltrappan utan de bara ställer sig på den och förväntar sig att de ska åka upp. men NEJ mohahah! den åker ju såklart ner och de får panik, den vanligaste reaktionen var att de tog upp sina ben (ni vet något liknande indiandansen) och försökte springa sådär tills de hade kontroll, då gick de av rulltrappan och valde att gå i trappan istället. det var kul när det var killar som hade så mycket ballhet och gick på rulltrappan och blev helt osäkra, men det var synd när det kom ett gammalt par som nästan sprang hela vägen upp haha! och till sist kom den här fullgubben..
jaa han tog inte ens ett steg utan han bara tog tag i rulltrappan där man håller sig och föll.. hahahahahaahahahaha!
oförglömlig dag. här ser ni en video
/luc

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0