Flygtrip

Eftersom luci skrev ett väldigt roligt inlägg och nämnde mig så måste jag berätta hur allt detta gick till.

Den 21 juni förra året skulle jag åka själv till juggan. Syrran skulle istället till Grekland med sin kuma så jag fick åka själv. Jag var lite uttråkad för att jag visste precis vem jag skulle få sitta brevid. Antingen en mamma med ett skrikande barn eller en gammal man. Den turen har jag alltid när jag åker själv.

När jag och syrran skulle säga hejdå så ser vi en snygging. Vi båda reagerar direkt HAHA. Syrran: Han var inte dålig. Något jag höll med om.

Så jag ser att han går in genom kontrollerna och likaså jag en kort stund efter. När jag väl har passerat alla de hundra kontrollerna så sätter jag mig för att vänta på att stiga på planet. Jag är helt inne i min tidning och ser en massa tanter och gubbar runtomkring mig så jag tänker: Oh jag kommer väl antagligen sitta brevid någon av dessa.

När jag sedan stiger in på planet så försöker jag hitta min plats. Med mig har jag hundra påsar med allt möjligt som om jag skulle flyga i 100 timmar och inte 3. I allafall så när jag hittar min plats så ser jag snyggingen.

Ni kan tänka mig att jag blev glad hahahhaha. Ett problem nu. Jag var typ den sista som steg på planet så han hade redan somnat. Okej inte helt men typ. Och jag har fönstretplatsen. Så jag måste nu pilla på honom (hade inget emot det), vilket jag gjorde. Han blev nog lite rädd AHHAH men gick upp för så att jag kunde sätta mig.

Vi har nu flygit drygt en timme och han har sovit ett bra tag medan jag lyssnar på musik. Plötsligt känner jag hur något tungt faller på min axel. I ögonvrån ser jag hans stora huvud. HAHAH nej fina huvud. Först tänkte jag pilla på honom en gång till, men jag lät honom sova. Vilket han gjorde i ca 1 timme till tills min axel började göra lite ont och jag ruskade om honom. HAHAHA. Han blev nog lite generad lilla söta. Vi pratade på lite och fick reda på att han hette Nikola.

That's it liksom. HAHAHA

PS: LUCI BLEV BÄSTIS MED DARA'S MISSLYCKADE TVILLING. HON VILL BARA INTE SÄGA DET.


Kommentarer
Postat av: Maria

Rolig blogg ;). Liknande har hänt mig, hehe.

2009-11-12 @ 23:23:47
Postat av: luc

MRS VADÅ BÄSTIS HAHAHAAHAHA

2009-11-13 @ 02:46:43
URL: http://aleksiccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0