Godina nova, svi nesto zele Ξ

Satt precis och pratade via msn-video med min kusin som just nu pluggar i Banja Luka. Vi började prata om nyår och allt. Plötsligt kom vi på att vi detta år inte kommer fira tillsammans. Vilket kommer kännas riktigt trist. För vi har nu fira tre år i rad. 06/07 i Juggan. Första året med de, vilket var bäst. Helt klart. Det är som att gå in i en annan värld. Atomosfären, livet, nyår, ja nämn det, men framförallt var det bästa att fira med mina närmaste. Nina, Vanja och Natasa. 07/08 kom de till Sverige. Kan inte beskriva min lycka då jag fick reda på att de hade blivit godkända och att de skulle komma hit. Förra året 08/09 åkte jag och syrran ner igen. Denna gång med buss, vilket var det mest osmarta jag gjort i mitt liv. Herregud vilken pain det var för mina fötter, plus att jag inte kunde somna på jävla bussen, vilket innebar sedan att jag inte sov på 3 dygn.

Nästa år då..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0