Hemma!

Nu är jag hemma.. Eller kom för ca en timme sen. Jag har inte blivit kidnappad haha som Oli gissade så har jag varit på jobbet hela dan. Eller jag drog vid 7 till Kista för att handla hem lite mat och annat, (varför jag åker dit är att jag kan använda mig av rikskuponger där). På vägen till bilen haltar jag mig fram typ med två stora påsar haha pain! Och då träffar jag på Ali och Bahareh :) Ja, vad mer har jag gjort denna tråkiga söndag? Jag har stått utanför restaurangen och bankat sönder fönstren.. Ingen reagerar haha. Jag skulle hämta min farsa och brorsa idag och min lur hade dött. Där står jag och bankar iklädd mjukis och hoodtröja, med luvan på och skriker svordomar. Inte det bästa sättet att visa folk att jag är snäll och go, för jag behövde nämligen låna någons telefon för att säga att jag stod utanför hahahahahha!!! Folk trodde jag var rånare och shit herregud. "ehm jag tror inte jag har pengar på mitt saldo" My ass haha, men till slut lånade en kille sin mobil till mig. Finally!
Nu är jag iaf hemma =) Har suttit med hela familjen och haft quality time, som alltid uppskattas. Vi hade debatt om vilka ställen i Stockholm som anses vara bra haha och lite annat skit.
Imorgon ska jag ha lite fullt upp. Skulle egentligen på jobbintervju (haha någon nappade och var intresserad av mig nanana) men jag har viktiga lektioner i skolan. Och så hoppas jag på att Ermina har tid att klippa mig imorgon.. Asså folk som har sett mitt hår tappar hakan. Fyfaaan va äckligt det är.
Nu ska ja ta ett bad. Det behövs! Luktar sushi och allt annat skit.
//Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0