Hhaahahahahahaha

ne nu ska ja få oli att dö av garv! de ni inte visste var att ja e jätte musikalisk :) eller inte haha när jag var runt 5 nått så började jag på piano lektioner.. of course så var det mami som tvingade mig. men det har lett till den framgångsrika piano spelaren luci HAHA jag har inte spelat på flera flera år och se va bra jag spelade nu! HAHAHAH detta är dagens skratt! snacka om att va seg.. klaga ej oli jag har inte stora o långa fingrar som når till alla noterna OCH det där var de noterna jag kom ihåg hahahhaah.. Såklart spelar jag Ariels fina låt för jag älskar Disney hahahaha sen försöker jag ju leka high tech gangsta o kör en rihanna HAHA

 


Kommentarer
Postat av: oli

GRYYYYYYYYYYM DU ÄR! NÄSTA MOOOZART FYFAN :D

2009-11-12 @ 00:28:47
URL: http://aleksiccc.blogg.se/
Postat av: luc

läskigt värre HAHA

2009-11-12 @ 01:00:46
URL: http://aleksiccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0