Home sweet home

Jag saknar värmen. Jag vill fan också åka utomlands någonstans. Varje blogg man går i på så ska alla resa till något varmt land. Vafan. Kom hem för ett tag sen. Vi var bara några enstaka idag. Alla är tydligen sjuka och har svininfluensan. Troligt. Väldigt troligt. + läraren. Jag bad honom komma och förklara en sak för mig och han hostar på mig den jäveln. Tack för svininfluensan, tänkte jag. Jag ringer vårdcentralen i morgon bitti helt klart. Jag ska ta det där vaccinet, fastän jag inte tål sprutor. Det ska iallafall bli av. Hoppas man får en tid imorgon.

Vad mer?! Jo, som sagt klockan fyra när jag är påväg hemåt är alla andra också det. Detta slutar i att jag får trängas med alla andra. Får andas in andras svettlukter. Wohooo! Men jag klarade mig på ett eller annat sätt och nu sitte jag och hemma och planerar verkligen inte att gå ut i kylan igen. Ska precis gå och göra lite te.

Hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Same same:D

2009-11-12 @ 19:54:09
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0