home

Såg precis Olis inlägg om att resa utomlands.. I feel you. Hahaha jag vill ha sommar och sol! :( Jag såg precis Trubbel i paradiset och filmen utspelar sig på en tropisk ö, typ hawaii? Hahah jätte fint var det iaf! Är så avis på alla som har bokat biljetter och åker iväg nu i vinter.. Men fortfarande.. Jag älskar julen och allt som har med det att göra.. Det mysiga, det magiska och det speciella som julen medför. Skulle aldrig vilja fira julafton på stranden haha det förstör ju det hela! Men så fort det blir januari så ska jag stå i arlanda och vänta på ett flyg hahaha det måste jag!
Är skit hungrig. Väntar på att mamma ska komma hem med mat från restaurangen! =)
/ Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0