Hundrafemtioelfte gången gillt?!



Jag undrar hur många gånger jag skaffat en ny blogg? Ena var uttjatad. Andra var ful (enligt mig?) och nu den sista? Den hade jag med min frendica Dea, som tydligen bestämde sig för att INTE blogga någon mer. Jahapp, I'm on my own nu igen. Back on track.



Nu mina vänner är det så att jag är väääldigt väldigt trött. Designen får jag kämpa med imorgon. Får väl se hur det går haha. Och vad mer? Ja God natt. Skriver mer imorgon.






Kome sada lomis krila, kome prljas postelju,
kome ulazis pod kozu sve do kostiju
Kome dane tugom mracis, kome crno oblacis,
ko za tobom place ovih dana, kada ostane u noci sama
Moja je to, sestra po suzama


Kommentarer
Postat av: luc

jebiga jag kan skapa en blogg tsm me dig

2009-11-08 @ 20:27:39
Postat av: o

du vill?! :D

2009-11-08 @ 20:34:40
URL: http://aleksiccc.blogg.se/
Postat av: luc

lätt haha starta en o ge mig lösen så börjar vi ! eller så tar v i över den gamla hahahaha

2009-11-09 @ 17:15:39
Postat av: o

Vi fortsätter på denna. Du är iaf en medlem i familjen Aleksic. HAhahah..



ger dig lösen på msn.

2009-11-09 @ 18:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0