knight rider

hello nattugglor..
vad gör jag uppe den här tiden? Jo, som sagt efter paranormal activity så får man verkligen men för livet. Jag kan varken sova eller överhuvudtaget sova alls under nätterna. Nuförtiden håller jag mig vaken under nätterna genom att kolla runt på mtv och deras serier och sen drar jag iväg till skolan, för att sedan komma hem vid lunch och sova hela dagen haha och så fortsätter mina dagar.. Jag har alltså vänt på dygnet.
det här tröttnar ut mig galet.. och jag börjar känna mig ganska ensam på nätterna då alla ligger och sover så sött.. :( Hahahah måste snacka med en terapeut eller något. Jag ångrar verkligen att oli fick mig att se den där filmen. Fy på dig!!
Just nu ligger jag iaf på min säng och kollar på knight rider som filmades runt 80-talet? haha med David Hasselhoff som huvudroll.. Jag fattar inte ens att jag kollar på det här..
Aja.. Nu får jag väl sitta och spela lite champions league 2010 haha. Måste hålla mig sysselsatt för att min Voddler inte fungerar. Fan att jag tog ner min Wii och guitarr hero till vardagsrummet. Kunde ha spelat nu ju :( Och nej det är inte det att jag är lat och inte orkar gå ner för trappan, utan det är att jag inte vågar..
Sov gott alla ni som sover =)
/luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0