L vs P



Kommer någon av er ihåg denna hemsida? Jag kommer ihåg den väldigt väl. Det var nog där jag började känna mig väldigt tuff. En riktigt tuffing. Men det roligaste på denna hemsida var nog "Smeknamnen". Okej vi säger såhär. Jag gick nog i 5:an eller 6:an och var nog inte så smart. Så jag och två kompisar till skapade en tillsammans. Ni förstår inte hur tuffa vi kände oss. Vill ni veta vad vi hette? Lyssna och lär. MAFFIAGUZZARNA. HAHAHAHHA jag vill krypa ner i ett hål efter att ha vetat att vi hette så. Men ni vet, det var början på alla tuffa slangord, såsom guzz, abo, bre, och liknande. Vi var alltså maffiaguzzarna. Mitt egna kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag hette men jag kan nog tänka mig att det hette någonting med serbish_princess eller något. Fråga ej varför. Jag hade inga hjärnceller att tänka med.

Min vänner hade också väldigt tuffa namn. Rafel hette t.ex. Mizz_Arabia. HAHAHAH. Jag sitter här och skrattar. Betti hette väl någonting med Grekland. Med andra ord, VI VAR VÄLDIGT STOLTA ÖVER VÅRA LÄNDER.

Sen tog en annan community över, jo nämligen Playahead. Kommer ni ihåg den? Vem gör inte det? HAHAH



Där mina kära läsare fortsatte de undebara namnen. Jag gick nog i sjuan när jag skaffade mig ett playaheadkonto. Även där kände jag mig tuff. Fråga ej varför. Mitt namn här kommer jag ihåg. Jugge_Queen var mitt första namn här på Playahead. HAHAHAH en sak är säker iallafall. Jag hade väldigt höga tankar om mig själv. Syrran hette Serbian_Queen och Sandric Serbian_princess. Alltså vi älskade nog vårt ursprung plus att det märks väldigt noga att vi umgicks. Ni vet queen, queen and princess.  Hahahha. Så vilka fanns mer där? Desperad0 <- Rafel. Observera 0 istället för o. AHHA det var ju riktigt tufft då. Betti fortsatte med sina grekfasoner precis som vi med våra jugge och hon hette greek_baby.

HAHAHAH okej nu ska jag sluta med att skämma ut mina kära flickor. Deic vad hette du? HAHAHA det var någon som hette Thug_life. Vem? Ska verkligen inte avslöja. Jag vågar inte. HAHAHA

Kommer ni även ihåg att man skrev såhär. Sötisz <- z? Varför? och sen HeJ SöTiSz. <- Små och stora bokstäver.

Roliga minnen, verkligen. Någon som vill avslöja vad de hette?


Kommentarer
Postat av: R

HAHAHAHAHAHAHAHAHA! DU SKA DÖ!!!!! HAHAHAHAHA jag sitter och gapar med munnen vid varje mening du skriver. Oh, herre min...



Vilka var det mer i maffiaguzzarna?! HAHAHAHAHAHAHHAHAHA oh herre min gud, snacka om förträngda minnen! Jag, du och...? Betti?

2009-11-10 @ 16:32:08
URL: http://beyondregrets.blogg.se/
Postat av: R

Jag har för fan hetat THUG-CAAT-127 ...............ännu bättre - på FUNPLANET?!

2009-11-10 @ 16:42:15
URL: http://beyondregrets.blogg.se/
Postat av: dea

haha omg jag kommer ihåg funplanet hahaha, jag hade tusentals namn på playahead men ett jag verkligen minns är MILANOBITCH hahahah

2009-11-10 @ 19:49:09
URL: http://unefemme.blogg.se/
Postat av: o

HAHAHAHHAHA MILANOBITCH HAHAHAA

2009-11-10 @ 20:25:35
URL: http://aleksiccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0