lucii

hello..
märker att oli inte kikat in här på ett tag, vilket jag inte heller har gjort haha.. synd att bloggen bara står still.
jag har varit väldigt upptagen på sistone med alltifrån jobb till skola. jag har även varvat biograferna då jag har kollat på bio tre dagar i rad haha.. första med oli, andra med dea, tredje med behice.. Hahaha snacka om att älska filmer?? Fick även 6 gratisbiljetter av en stamgäst till en film igår.. Jag hade ingen tid så jag gav alla biljetter till min bror.. själv var jag på husvisning med min pappa och därefter drog vi till min kusin i närheten.. vi firade en annans kusins frus födelsedag. Det var skit kul! brukar inte träffa min pappas sida så ofta då alla mina kusiner är äldre och har massa småbarn hos sig haha, men det är skit kul. i love babies ! :D
har inte gjort så mycket mer.. har jobbat hela helgen.. nu sitter jag i skolan och vill dra av mig håret för att jag och ilona fattar inte ett skit av ett arbete som ska in på torsdag :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0