Minnen

Sitter i köket nu och kollar in lite bloggar. Balkongen är bakom mig och balkongsdörren är lite öppen. Det är helt tyst i huset eftersom jag sitter här och syrran pluggar. Observera att det är mörkt ute nu. Plötsligt hör jag något ljud. Jag vänder mig om och ser en skata precis bakom mig fast på andra sidan av fönstret. Ni förstår inte hur rädd jag blev. Det läskiga var att den precis var vänd mot mig.

På tal om skator så kommer jag ihåg ett väldigt roligt (i efterhand) minne. De som känner mig vet att jag "ogillar" skator. De lyckas alltid skrämma skiten ur mig. Som om de typ vet att jag ogillar de. Smarta fåglar. Men iallafalll så en morgonen var jag och syrran själva hemma. Det var sommar och vi sov. Runt 11-12 tiden hör jag plötsligt något ljud. Ni vet när fåglarnas språk. Typ något i den stilen. Jag kisar med mina ögon och ser en skata i rummet. (Jag hade lagt mitt täcke åt sidan eftersom det var väldigt varmt). EFtersom jag oftast inte vet i vilken värld jag befinner mig när jag vaknar så blundar jag igen. Men plötsligt tänker jag efter om jag verkligen såg en skata. Jag tar mitt täcke och lägger det försiktigt över mig. Sen skriker jag:

- NINAAAAA,  (syrran sover i sin säng) EN SKATA ÄR I VÅRT RUM, TÄCK DIG!

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHA. Den där långa meningen sa jag på 1 sek. Hon reagerar väldigt snabbt som tur är. HAHA. Vi båda ligger under våra täcken och pratar med varandra. Ni fattar inte hur rädd jag var, samtidigt som vi skrattade ihjäl oss. Vi skulle alltså vänta tills skatan hittade sin väg ut, för varken jag eller syrran vågade gå upp ur sängen. EFter ett bra tag så hör vi plötsligt ingenting. Jag går upp ur sängen och kollar runt. Jag hade mitt täcke runt min kropp och huvud för vem vet vad skatan attackerar först. Min kropp eller mitt huvud. Hahahah.. Iallafall så hade skatan hittat sin väg ut. SOM TUR VAR. Jag kollade runt överallt.

Nu var problemet att den hade flygit in i vårt hem för att utföra sina behov den jäveln. Det fanns bajs på en köksstol, på vardagsrumsbordet och på golvet i hallen. Den där skatan alltså, var väldigt bajsnödig.

Så det var bara att ta antibakterier-medel och ta bort det. Ni kan fatta nu varför jag ogillar fåglar, speciellt skator.



Nu rundar vi av. Hörs senare. pusspuss


Kommentarer
Postat av: N

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag har fått skrattanfall. Placem hahahahahah!

2009-11-09 @ 22:06:24
URL: http://tottoninas.blogg.se/
Postat av: O

HAHAAHAHHA fan vad rädd jag var.



HAHAH jag skrattade ihjäl mig när jag skrev detta. Riktigt roligt

2009-11-09 @ 22:16:27
URL: http://aleksiccc.blogg.se/
Postat av: N

Hahahhahahahahahah NINAAAAAAAAAAAAA det är en skata i vårt rum!:D Hahahaha minns min dröm för inte så längesen. I drömmen hoppar jag upp och drar täcket över huvudet. Var helt ihopkurad i fem min...om inte mer. SHIT! Jävla fåglar! Hahahah!

2009-11-09 @ 23:58:10
URL: http://tottoninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0