Music.

Visste att jag hade glömt att berätta någonting för er. Men nu kom jag på det.

På väg hemåt satt jag och väntade på tunnelbanan mot Norsborg. Väl i Aspudden stiger en man in. Jag ser att han håller hårt i sin mobil, som om den vore hans största kärlek på denna jord. Denna man såg ut att komma från Mellanöstern någonstans. Vilket kom senare att visa sig vara mycket riktigt. Tunnelbanan kändes som om man satt och åkte berg och dal banan på Gröna Lund. Han bromsade och alla ramlade på varandra.  Iallafall så när vi befinner oss i Axelsberg så känner denna man att göra situationen bättre genom....





... att sätta på musik på sin mobil. Inga hörlurar utan han ville nog att alla skulle lyssna på hans låtval som var en arabisk låt jag kände mycket väl igen. Ni vet den där... Yoom wara yoom? typ. (Stavning?) Hahahha
Den räddade iallafall mig ändå till Skärholmen.



Yep, that's the one. Tänker inte visa videon för att den ser precis ut som de på Pink tv. Hahah


Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

da da :) hoppas du hittar ngt :)

2009-11-13 @ 00:19:51
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

koje si uzela? länk? billigt fynd? =)

2009-11-13 @ 00:31:37
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah den här låten påminner mig om österholms tiderna :P buhu :(

2009-11-13 @ 13:13:24
Postat av: o

österholmstiderna? denna låt? hm haha..

2009-11-13 @ 14:51:34
URL: http://aleksiccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0