New moon

Okej.

För det första. Jag är avundsjuk på Bella för att hon både har Edward och Jacob.
För det andra. Jag säger bara såhär. GGGGR på varulvarna. ALLA var heta.

http://rosdalen.blogg.se/images/2009/012ni_55334072.jpg



Filmen var precis sååå bra som jag trott. Biosalongen var FULL. It was jag och syrran och fjortisarna hahahah. Nej skämt. Det fanns några äldre och 5% killar i biosalongen. De visade Twilight innan, så jag tyckte nog den var lite långtråkig eftersom jag sett den typ 6 gånger innan. Småtjejerna visslade och skrek när bland annat Edward visade sig på filmduken. Hahha i dont blame them. Han är riktigt HET! Ibland känner jag mig typ som en av de. HAHAHA

Vad mer? Imorgon kommer jag typ inte vara hemma alls. Det är någon serbisk högtid (slava) som vissa serber firar så vi ska bland annat till Uppsala och Lidingö. Roligt.

Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0