old shit

Jag måste bara påpeka att jag älskar småbarn, men inte när de är många.. jag vaknade ur min eftermiddagssömn av att småungar gråter och skriker. jag går ner och ser att mina kusiner är här med sina bebisar.. visst är dem söta men de var alldeles för många.. gillar inte när dom skriker moster luci och följer efter mig vart jag än går med deras kladdiga händer fuj! nä nu har jag låst in mig själv i rummet hihi .. 

.. på tal om kladdiga händer. min mamma hatar småungar. hon och småbarn klickar inte. dom gråter när dom ser henne och hon gråter när hon ser dom hahaha! nej men mamma gillar inte dom eftersom att hon alltid måste ha det städat och fint. vi har många speglar hemma och speglarna måste alltid vara rena. hon vet att småbarn kladdar mycket och lägger händerna på speglarna så de blir fettmärken och så. Alla som känner min morsa vet att hon hatar speglar eftersom att de bara gör henne vansinnig. 

vi håller ju på att renovera om i huset.. eller det är klart nu. men det var en period då pappa lekte någon i room service och fixade allt i övervåningen. han bosatte sig i ikea och när jag en dag kommer hem så hör jag david viska mitt namn och han viskar tyst "kom hit".. jag som är så nyfiken går såklart dit och blir helt chockad. jag börjar skratta och skrika och ropa på min mamma. david och pappa hade köpt en jätte stor garderob där dörrarna är speglar.HAHAHAH dem två kunde inte göra ett större misstag. Pappa var så skräckslagen att han gömde sig i ett av rummen där inne. jag går på toa och när jag är påväg till mitt rum så passerar jag tvättstugan där den stora garderoben ligger i. pappa tror att det är mamma som kommer för att se på rummet så han springer, verkligen springer för livet så han nästan halkar.. jag fortsätter att dö av garv och säger "men pappa, det är trots allt tvättrummet ni har lagt denna feta garderob. och vem är det som tvättar? jo det är mamma.. tro inte att du kan dölja detta" haha sen drog jag till mammas rum och tvingade upp henne.. hon blir jätte nervös och vet inte vad hon ska förvänta sig.. när hon ser den stora spegeln så skriker hon som aldrig förr HAHA det var så roligt.. pappa gömde sig såklart haha och för att göra saken lite värre så hade jag precis lagt ansiktskräm så jag tar mitt finger och trycker in den mot spegeln.. "så mamma hihi nu har jag invigt den, nu kan du inviga den med att tvätta bort det där"

Kommentarer
Postat av: oli

HAHAHHAHAHAHAH va ond du är.

"så mamma hihi nu har jag invigt den, nu kan du inviga den med att tvätta bort det där"



HAAHAHAHAHAHAHHAAHHAHHAHAHA

2009-11-12 @ 22:26:18
URL: http://aleksiccc.blogg.se/
Postat av: luc

HAHAHAHHAH det måste ju ske förr eller senare hahaahahahah!!

2009-11-12 @ 22:31:18
URL: http://aleksiccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0