Promenad.

Okej vart ska vi börja?

Jag, syrran och Luci skulle först gå och bowla. Vilket vi sedan sket i och gick istället på en prommis. Det blev en väldigt lång sådan. Ca 3 timmar. That's a real promenad. Hahaha. Iallafall så ska vi alla (ja, syrran, luci och dea) mötas utanför mig runt 10. Luci ringer mig strax innan 10 och säger att en del av Skärholmen är spärrat. Så hon fick köra runt någonstans och parkerade vid Branten. Jag och syrran går ner för att möta de och vi ser en massa polisbilar överallt. Allt lyser blått. Så vi vill såklart veta vad som har hänt. En tjejkompis till syrran gick ett sms om att en man blivit knivhuggen i Skärholmen. Ovanligt i Skärholmen? Nja inte så. Det var tydligen ett bråk som gick överstyr, som vanligt.

Iallafall så började vi promenera mot Vårberg IP. Vi har även vår alldeles lilla söta Kiara med oss som nosar och som är väldigt stark. Vår beskyddare. Hahaha. Vi bestämmer oss alltså för att promenera runt hela IP. När vi gått några meter så finns det en skog precis brevid oss. Plötsligt hör jag och Dea några äckliga ljud som kommer därifrån. Jag vänder mig mot syrran och Luci och säger: SPRIIIIIIING. HAHAHAHHAHAH ni förstår inte vilken löpning alla körde. HAHAHAHHAHAHAHAHA. Jag kunde inte sluta skratta. Så efter löpningen så känner Luci att hon blev lite törstig och frågar om vi orkar gå till Mc donalds i Lindvreten, vilket vi också gör. Jag visste inte att det var såååå långt från Vårberg. Iallafall så köper Luci sin lilla dricka och vi är nu på väg hem. (Den vägen dit tog oss typ 1 timme). På hemvägen så sjugner vi allt från rap (Luci och Dea) HAHAH och sen till remix (Jag och Luci. Budva style).

Denna promenad var sammanfattningsvis scary, rolig och väldigt musikalisk. Hahhaa.

Puss puss. Ska snart sova.


Ps. Jag glömde skriva vad ljuden från skogen kom från. Efter vår löpning ser vi ett par som kommer ut ur skogen. Vet inte vad de gjorde därinne hahahha 8-). De blev nog lite generade. HAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: N

HAHAHAHA löpningen!

2009-11-14 @ 01:52:19
URL: http://tottoninas.blogg.se/
Postat av: o

AHHAHHAHAH bästa.

2009-11-14 @ 02:09:01
URL: http://aleksiccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0