Seka och jag.

Hahah jag ligger i sängen. Försöker somna och syrran pratar med mig för att jag ska vänta på henne så att hon kan somna före mig. That's not gonna happen din lilla fjärt.

Vi inleder en konversation.

Syrran: Jag ska gå in på din blogg nu, och om du inte bloggat så jag ska aldrig mer gå in på din.
(Min arga min dök upp) Jag: Men jag vet inte vad jag ska skriva om. Har ju suttit hemma idag för fan. Kan inte jag få en av dina texter så att jag kan lägga upp på min blogg och under kan jag skriva // skriven av poeten min syster. Snällt va?
Syrran: Nej det kan du inte.
(Nähä skit på dig, tänkte jag) Då kom jag på en bra idé. Eftersom hon skriver väldigt bra, dikter och andra slags typer av texter så kan hon skriva en dikt till mig.
Jag: Jag kan hjälpa dig med rubriken. My sister, eller nej min syster. Ta det på svenska så att jag fattar bättre. HAHAHAHAH
Syrran: Meh jag måste få inspiration för att kunna skriva. Kan inte skriva en dikt bara sådär.
(Jag försöker kommer på något) Jag: Jag gick till Vivo för att köpa mat till dig idag din jävel. Där har du din inspiration. Sätt igång nu.

Det gjorde hon förstås inte, men jag ska för fan få MIN DIKT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0