Sleepless

Fan vad jobbigt det är att vara pigg den här tiden när jag börjar 9 imorgon.. Sa precis godnatt till familjen och nu är jag i mitt rum och bara tänker.. Hahah jag kollar på klockan (rutin kontroll varje natt) och försöker alltid lägga mig innan tre men det går inte. Efter att ha sett Paranormal Activity så är jag galet rädd varje natt. Visst har det gått en vecka sen jag såg den med oli och gänget, men fortfarande usch!
För att krydda till det hela så såg jag även Saw 6 i helgen. Jag såg den med mina kusiner som är 11 och 12, tror jag. Haha ungefär så. Iaf så skulle jag ta ut dem på bio, och de insisterade på att se en skräckfilm.. Vi gick runt i stan och allting var slutsålt.. Bokstavligen! 2-3 biljetter kvar på varje föreställning och det var dåliga filmer och separerade platser.. Så vi bestämde oss för åka till Heron och se på Saw. Det var det enda stället där det fanns platser så då var jag tvungen att springa med dem till min bil och köra så fort som möjligt då kl var 9.03 och filmen började 9.15!! Hahaha vi hann precis och när vi kom in så hade filmen precis börjat. Fy helvete säger jag bara så äcklig filmen är!! Jag har sett alla Saw filmerna innan men den senaste kom ut förra året vid samma tidpunkt så jag kommer knappt ihåg hur dem var.. Men shit va äckligt! Jag kollade knappt på den, jag la min jacka över mitt ansikte och höll min kusins hand. Hahahahaha!! Det var nog jag som var mest rädd.. Jag som skulle vara den vuxna, men men jag är fortfarande en baby :D Det slutade med att dem fick men för livet och jag skjutsade hem dem med värsta skuldkänslorna, men det var ju inte jag som valde filmen.. Hahahaha! Jaja, tro inte att jag är taskig. Det var ju meningen att jag skulle vara en snäll kusin som skulle ta sina små kusiner på bio! Tanken var ju god!
Känner att inlägget blev galet långt och tråkigt.. Men jag ville fördriva tiden.. Ska sätta på Voddler och kolla på någon film nu :) Godnatt
// Luce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0