Svininfluensan

Måste bara säga att alla borde ta vaccinet för svininfluensan. Why? för att det är bra och gratis haha. Läste att det verkligen har satt skräck nu då det inte längre är "inte så farligt, man klarar sig" utan folk dör varje dag p.g.a. svininfluensan. Den nya pesten? Allvarligt talat. I Norge har 18 pers redan dött p.g.a. den. Nu varnar forskare att Svenskar kanske inte hinner vaccinera sig innan influensan tar sig hit och överraskar oss. De vill att vi förbereder oss för det värsta. Men vad finns det att göra, när vaccinet inte är tillgängligt för oss vuxna (resten av befolkning till skillnad från barn, ungdomar, riskgrupper) förrän i början av december. Jag skiter i detta. Jag ska ut imorgon och leta efter den där jävla sprutan. Den är slut nästan överallt. Jag tänker fan i mig åka ända bort till Spånga där jag vet att den finns haha.. Och så tycker jag att ni också ska ta den. Man vill ju hellre vara på den säkra sidan.
Ni som tycker annorlunda kan pilla mig i stjärten.
Nu ska Dr. Luci kolla på Csi eller Criminal Minds whatever nasty program det nu är på 5an.
/luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0