Telefonförsäljare

Imorse vaknade jag åtta. När jag vaknade visste jag inte i vilken värld jag befann mig. Haha vädret hjälpte inte ett dugg. Tummen ner för Sverige väder. Så jag drog till jobbet med pappa, och gjorde det jag skulle. Efteråt drog jag hem. Kollade precis på en match, Serbien - Sydkorea. Vi vann såklart. :D:D

För en stund sedan ringde telefonen. Det var något konstigt nummer, och pappa visste precis att det var en telefonförsäljare. Han hatar de, men svarar iallafall. Det var någon försäljare som frågade vilket bredband vi hade. För att själva kunna erbjuda något billigare såklart. Hon frågar pappa:

- Så, jag undrar vilket bredband ni har?
P: Vi har Com hem. (Jag sitter brevid och skriker: Vi har Com hem och vi älskar de. Tack hejdå).
- Hon frågar då pappa hur mycket vi betalar? (för att de ska erbjuda en billigare variant. Typiskt Tele2)
P: Vi betalar 29 kr. Något mer?
- Då får jag tacka för mig.

HAHAHAHHAHAHHA pappas kommentar efter: Jag var ju tvungen att säga så billigt så möjligt för att jag ska kunna lägga på efter. Jebem im mater.

Min pappa äger!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah

2009-11-18 @ 21:43:55
Postat av: N

HAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAAH gråter!

2009-11-19 @ 00:47:11
URL: http://tottoninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0